Μετά από εκείνο το στάδιο όλα ήταν έτοιμα να δεχθούν τον κυρίως  μηχανισμό της εταιρείας  που βρισκόταν στη Κέρκυρα και που δυστυχώς για πολύ καιρό η κυβέρνηση δεν έδινε άδεια να μεταφερθεί. Ύστερα από πολλά υπομνήματα και συναντήσεις το πρωί της 28ης Οκτωβρίου 1940 η κυβέρνηση αναθεώρησε τη στάση της και έδωσε την άδεια να γίνει η μεταφορά των μηχανημάτων. Ήταν όμως πολύ αργά. Το ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ της ΚΕΡΚΥΡΑΣ είχε ήδη αρχίσει να ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ από τον βορβαδισμό των ιταλικών αεροπλάνων. Η καταστροφή ήταν φοβερή . Πενήντα τοις εκατό του μετοχικού κεφαλαίου , χώρια οι μεγάλες ποσότητες χαρτιού και άλλων υλικών λεηλατήθηκαν εν συνεχεία από κατακτητές. Ότι απόμεινε μεταφέρθηκε με πολλές δυσκολίες στο καινούργιο κτήριο και σιγά - σιγά παρά τα προβλήματα και κατά την διάρκεια του πολέμου και μετά , η εταιρεία ανασυγκροτήθηκε, ανανεώθηκε και σύνδεσε για μια ακόμη φορά το όνομα της με ότι καλύτερο έχουν να επιδείξουν οι γραφικές τέχνες .